Питання-відповіді

Обслуговування в Залі офіційних делегацій можна забронювати на сайті або за номером телефону +38 (067) 548-82-65

Оплату обслуговування в Залі офіційних делегацій можна здійснити на сайті або безпосередньо у відділенні банку в приміщенні Залу офіційних делегацій

В більшості авіакомпаній реєстрація на рейс розпочинається за 2 години до вильоту і закінчується за 1 годину до вильоту.

Просимо враховувати дану інформацію та прибувати до Залу офіційних делегацій за 1 годину 20 хвилин до часу відправлення повітряного судна за розкладом. Цей час нам потрібен на пакування Вашого багажу, реєстрацію квитка, передачу багажу перевізникові та оформлення багажнихк витанцій.

У випадку, якщо Ви подорожуєте без багажу та маєте оформлений посадковий талон, дійсний на даний переліт – просимо прибути не пізніше ніж за 30 хвилин до часу відправлення повітряного судна за розкладом для вчасного проходження усіх видів контролю, визначених законодавством

Так. Зал офіційних делегацій надає послуги всім категоріям пасажирів. Діти до 7 років, у супроводі дорослих, обслуговуються безкоштовно

Так. Зал офіційних делегацій надає послуги дітям, що слідують без супроводу дорослих. Відповідно Правил повітряних перевезень пасажирів і багажу, затверджених наказом Державної авіаційної служби України №1239 від 26 листопада 2018 року, діти можуть перевозитися на авіаційному транспорті як у супроводі, так і без супроводу дорослого пасажира за умови дотримання наступних обов’язкових вимог:

• Вік дитини, що перевозиться без супроводу – від 2 до 14 років – при внутрішньому перевезенні та від 2 до 16 років – при міжнародному;

• Мінімальний граничний вік визначається перевізником, але не може бути менше 2 років;

• Вік дитини визначається на дату початку перевезення від аеропорту відправлення, зазначеного в квитку;

• Діти без супроводу дорослих приймаються до обслуговування в Залі офіційних делегацій після заповнення батьками або опікунами відповідних належно оформлених документів та оплати послуг за тарифом, встановленим перевізником та Залом офіційних делегацій.

Так. Зал офіційних делегацій обслуговує пасажирів, що подорожують з домашніми тваринами. Попередьте нас будь-ласка при бронюванні послуги щодо необхідності оформлення перевезення Вашого домашнього улюбленця.

Домашні тварини приймаються до перевезення за умови:

• одержання дозволу перевізника;

• розміщення тварин належним чином у контейнерах/клітках з абсорбуючим дном та доступом повітря;

• наявності чинного свідоцтва про вакцинації та довідки про стан здоров’я тварини, а також дозволу на ввезення тварини в країну призначеннячи транзиту.

Перевезення тварин оплачується додатково за тарифом, встановленим перевізником.

Важливо! Зал офіційних делегацій не стягує додаткову плату за надання послуг пасажирам, що подорожують з домашніми тваринами.

Більш детальну інформацію про правила перевезення домашніх тварин можна дізнатись у чергового інспектора прикордонного пункту ветеринарної медицини за телефонами:
+38 (067) 274-41-14 та +38 (044) 281-75-92

Замовте послугу прямо зараз