Бліц-інтерв’ю директора Залу офіційних делегацій видавництву “Час перших”

ЗОД-від обслуговування вищих посадових  осіб України та іноземних держав до місця для людей, що цінують свій час та комфорт!

 

 «Допустити припинення роботи підприємства в умовах пандемії коронавірусу дорівнювало зрадити як працівників, пасажирів, навіть себе, так і поставити під надскладне питання багато справ державного значення. Коли часом здавалось, що неможливо, не впораємося, — ми все-таки знову розв’язували нові завдання. Нестача коштів, працівників, скасовані рейси, постійно змінювані правила… березень, квітень, травень 2020-го були найважчими за 19 років роботи підприємства. Але всі ці випробування загартовували нас, давали новий досвід, і так зростала впевненість у своїх силах, — розповідає Віталій Гріздак, директор ДП «ЗАЛ ОФІЦІЙНИХ ДЕЛЕГАЦІЙ». — За цей час ми не тільки змогли зберегти «своїх» пасажирів. Про нас заговорили, нам повірили, ми вистояли».

Профіль роботи ДП «ЗАЛ ОФІЦІЙНИХ ДЕЛЕГАЦІЙ» безпосередньо пов’язаний з обслуговуванням вищих посадових осіб України та іноземних держав. На авіаційному ринку нашої країни підприємство працює вже 19-й рік. Як змінилося підприємство за останні роки?

Справді, на початку роботи підприємство мало саме таку вузьку спеціалізацію — обслуговування вищих посадових осіб України та іноземних держав. Для цього воно було створено й мало від початку ретельно виважений кожен момент у роботі.

Згодом ми зрозуміли, що такий рівень послуг, який є тільки у нас — а саме найвищий VIP-рівень, — має неабиякий попит не тільки серед політичної, а й бізнесової еліти та багатьох інших відомих і гідних громадян України та інших держав, які залюбки стали б нашими клієнтами. Так і відбулося: вирішили надавати послуги на договірній основі по сталому комерційному тарифу.

З того часу ми, як підприємство, почали збільшувати свою дохідну частину, прибравши будь-який дотаційний складник.

А ті, хто шукав можливість комфортно подорожувати в робочих, бізнесових, приватних справах — самостійно, з партнерами чи сім’єю — отримали її в найліпшому виконанні, тому що таку бездоганну якість послуг маємо тільки ми. Це доведено якраз тими 19 роками роботи та 50 тисячами пасажирів на рік. І ми постійно змінюємося на краще.

Авіація стала першою економічною жертвою коронавірусу. Так, 2020 року пасажирські авіаперевезення у світі впали на 66%, а в Європі — на 69,9%. Які наслідки пандемія мала на плани з розвитку компанії?

Згоден і підтверджую той факт, що коли пандемія COVID-19 почала зупиняти й паралізовувати роботу підприємств, галузей і навіть цілих держав; коли в один день країни закрили кордони, зупинилося сполучення між державами, — ми всі постали перед величезним викликом. І авіація — одна з найперших і найбільш постраждалих галузей. Сервісні підприємства, що надають супутні авіаційні послуги, залишилися сам на сам зі збентеженими клієнтами та безліччю проблем і складнощів. Але життя мало продовжуватись! Виклики, суворі випробування, попри острах перед невідомим вірусом, мали бути прийняті й подолані. Зупинитись означало здатися.

Перед нами постали нові, незвичні для минулих часів завдання: зустріти евакуйовані рейси з Вуханя, Мілана; організувати зустріч гуманітарних рейсів з Китаю, Еміратів; зустріти спостерігачів ОБСЄ; допомогти сім’ям іноземних дипломатів повернутись на батьківщину; відправити санітарний рейс до Німеччини… і так щодня. Навіть тимчасовий простій у роботі ми використали для проведення ремонту приміщень, створення кімнат поліпшеного комфорту для пасажирів; заклали в плани на цей рік чергове підвищення кваліфікації персоналу. Звісно, карантин не пройшов для нас без наслідків. Проте вважаю, що ми витримали, і надалі у нас величезні плани розвитку.

Зал офіційних делегацій — перше, що бачать лідери країн, дипломати та бізнесмени високого рангу, прибуваючи в Україну. Проте маловідомим є той факт, що послугами Залу офіційних делегацій користуються й інші категорії громадян. Розкажете детальніше про доступні сервіси?

Звичайно. Як я вже казав, ми надаємо послуги фізичним і юридичним особам, які хочуть отримати сервіс VIP-рівня. Адже Зал офіційних делегацій — це місце комфорту й затишку для тих, хто цінує час.

Саме такі умови ми створюємо для наших шановних постійних і нових клієнтів, починаючи з першого контакту з представником Залу офіційних делегацій і закінчуючи посадкою в літак. Наявність ексклюзивних умов розміщення, безпосередній прямий доступ до всіх сервісів реєстрації та проходження паспортного й митного контролю тощо робить подорож у нашому супроводженні комфортною і безпечною. Ми розробили зручний і доступний сайт zod.gov.ua, відвідавши який можна ознайомитися з повним переліком послуг, що надаються Залом офіційних делегацій, побачити ознайомчі фото й відео, замовити й оплатити послуги онлайн для себе або своїх друзів, колег та рідних.

“На початку роботи підприємство мало вузьку спеціалізацію — обслуговування вищихпосадових осіб України та іноземних держав”

Які ексклюзивні послуги доступні в рамках преміумсервісу від Залу офіційних делегацій?

 По-перше, це, звичайно, мінімальний час на проходження всіх авіаційних формальностей і посадку в літак, що надзвичайно важливо для ділових людей. При прибутті в Зал офіційних делегацій пасажир відразу ж проходить процедуру з авіаційної безпеки, тут же в операційній залі є представники прикордонної та митної служб. Конфіденційність. Бронювання кращих місць на рейсі завдяки лояльності авіакомпаній. Тести на COVID-19. По прильоту з країн червоної зони ми пропонуємо на вибір клієнта кілька лабораторій. Лаборант прибуде в Зал офіційних делегацій, де проведе необхідні процедури. Протягом шести годин тест буде готовий, а агенти за цей час отримають усі необхідні документи для подорожі.

Магазин безмитної торгівлі Duty-free безпосередньо в приміщенні Залу офіційних делегацій.

Доставлення до/від трапу літака автомобілями преміумкласу. Автотрансфер до міста Києва за лояльною ціною на автомобілях Залу офіційних делегацій. Дуже уважне ставлення до маленьких пасажирів: дитяча зона, ігрові пристрої. Діти до 7 років обслуговуються безкоштовно, діти 7—12 років — з 50- відсотковою знижкою.

Клієнтів не залишить байдужими й вишукане меню від нашого гідного та надійного партнера ДП «Гарант- Сервіс», якому довіряють турботу про своє харчування найвищі представництва держави та гості країни. Страви від «Гарант-Сервіс» входять до комерційного тарифу Залу офіційних делегацій.

Через тимчасове зупинення авіасполучення найбільший український оператор «МАУ» був змушений звільнити близько 900 працівників, а сам аеропорт було фактично законсервовано. Яких збитків завдала консервація Залу офіційних делегацій?

Почнемо з того, що, як я вже зазначив, консервації Залу офіційних делегацій, як такої, не було, адже постійно розв’язували важливі питання державного рівня в умовах пандемії.

Відповідаючи на ваше питання, скажу, що так, скорочення або навіть повне скасування комерційних рейсів авіакомпаній усього світу не могло не відбитися на фінансовому стані будь-якого підприємства, що спеціалізується на наданні послуг в авіаційній сфері. Та все ж, найбільшою цінністю для підприємства я вважаю людей, тому втрата чи скорочення наших працівників були неприпустимими для нашої команди, і всі дії були зосереджені, перш за все, на збереженні робочих місць. Так, це було нелегко, тому довелося працювати й у режимі скороченого часу, і в режимі простою, але нам це вдалося — ми не скоротили жодного робочого місця та навіть закінчили рік у повному складі й з позитивним фінансовим результатом.

Світова практика показує, що в одному аеропорту можуть одночасно функціонувати декілька бізнес-залів, які належать різним юридичним особам і таким чином створюють здорову конкуренцію. Чому, на Ваш погляд, у нас всього один Зал офіційних делегацій у Києві та відсутні аналогічні зали в містахмільйонниках, куди також часто прилітають поважні гості?

Не зовсім так. Конкурентів у напрямі з обслуговування бізнес-рівня в нас достатньо. Наприклад, тільки в Києві є декілька бізнес-залів — в аеропортах Бориспіль і Жуляни. Також бізнес-зали наявні у великих містах України, таких як Харків, Львів та інші. Тобто в клієнта є вибір і можливість порівнювати як за ціною, так і за іншими критеріями й обирати для себе оптимальний варіант.

Але з іншого боку, саме Зал офіційних делегацій має кілька вагомих відмінностей, що роблять його унікальним як з комерційного, так і з погляду швидкості, зручності та безпеки, адже підприємство, як я вже говорив, початково було створено з метою забезпечення приймання осіб на найвищому рівні, тож передбачені й відпрацьовані всі важливі пункти — починаючи з найдрібніших питань і закінчуючи дуже складними.

У Залі офіційних делегацій є безліч положень протоколу, яких ми неухильно дотримуємося в роботі з клієнтами всіх рівнів; і водночас тісна співпраця з партнерами дозволяє нам розв’язувати нестандартні питання в найкоротший термін і з позитивним результатом. Тому, поряд зі справді наявною здоровою конкуренцією, на цей момент дозволю собі вважати Зал офіційних делегацій найвдалішим вибором.

”Виклики, суворі випробування, попри острах передневідомим вірусом, мали бути прийняті й подолані. Зупинитись означало здатися”

За даними Всесвітньої туристської організації ООН (UNWTO), збитки туристичної галузі через пандемію коронавірусу лише за перші десять місяців 2020 року становили 935 млрд дол. США, що фактично повернуло світовий туризм на рівень 1990 року. Якою, на Ваш погляд, буде динаміка цього року для української туристичної галузі?

Не можна не погодитися із цими сумними даними, адже ми всі бачимо на власні очі, що зараз відбуваються величезні зміни в усіх сферах життя в нашому світі. Туристична галузь напряму залежить від правил, можливостей і обмежень, які встановлюються відповідно до ситуації з коронавірусом у цей період. Тому я бачу два основні сценарії розвитку подій: оптимістичний — це позитивний поштовх у галузі, надію на який може дати широке вакцинування з гарними результатами та поступове подолання цієї пандемії у світі. Та другий варіант, який теж не можна виключати, — це продовження більших або менших карантинних обмежень, якщо мутації вірусу змусять нас надалі шукати нові способи позбутися цієї проблеми.

”Ми не скоротили жодного робочого місця та навітьзакінчили рік у повному складі та позитивним фінансовим результатом”

 

Але в будь-якому разі можу сказати, що треба не здаватися і шукати нові рішення, вчитися, приймати виклики й змінюватися, рости. Ми почали з цього, проходимо це тепер і готові продовжувати долати обставини, роблячи все, що від нас залежить. З позитивним настроєм та вірою у свої сили й розум! Усім бажаю добрих новин, міцного здоров’я і впевненості у завтрашньому дні. І нехай подорожі та нові відкриття не забаряться!

 

Замовте послугу прямо зараз